domenica 19 gennaio 2014

cosa se ne fa delle armonie degli angeli






















Mannaggia a me e a quanno me facette 'nzerrà ccà dinto! C'a forza me ce purtajen! E tutto pecchè?E tutto pecchè?E tutto pecchè? E tutto pe ne caruta! Era maggio 'e tre anne fa! Stavo mettendo tanto bello le rose sopra l'altare della Vergine nella parrocchia di Santa Maria Apparente in cui esercitavo sotto mentite spoglie, quanno pozza cadè 'a coppa a chella cessa 'e scala. Ah! Mannaggia bubbà, mannaggia mannaggia bubbà!
'E corza me ce purtaieno dint' 'a stu spitale 'e mmerda! Chi me cecaje a me! Ma io pò tanne mica 'o ssapevo ca io ero a Madonna! Non avevo ancora avuto la rivelazione. Si no te pare a te ca Don Antonio se puteva permettere 'e me fa fa 'a sacrestana dint'a sta chiesa? Di costringermi a mettere i fiori davanti all'immagine divina mia di me stessa medesima! Fu qua che in sogno mi venne lo Spirito Santo e mi rivelò tutto! Ed allora ricordai.